wtorek, 9 czerwca 2020

Koszmarny Karolek czyta książkę

Tytuł: Koszmarny karolek czyta książkę
Autor: Franceska Simon
Gatunek: powieść przygodowa
Recenzja: Kamila, kl. 4 Szkoła Podstawowa w Stojadłach



Podczas kwarantanny zaciekawił mnie cykl książek Franceski Simon pod tytułem “Koszmarny Karolek” opowiadająca o niesfornym, tytułowym chłopaczku i jego przygodach.

Z całej serii najbardziej spodobała mi się “Koszmarny Karolek czyta książkę” W szkole Karolka zostaje ogłoszony konkurs na największą liczbę przeczytanych książek. Jednak należy napisać sprawozdanie po każdej skończonej lekturze. Nagroda to rodzinny bilet do nowo otwartego tematycznego parku rozrywki. Chłopiec nie potrafi zabrać się za czytanie, poświęcając każdą wolną chwilę na poznawanie kolejnych komiksów, więc ogarnia go przerażenie, kiedy pewnego dnia uświadamia sobie, że nazajutrz konkurs dobiegnie końca. Wpada na genialny pomysł - zabiera listę przeczytanych i opisanych książek, które przeczytał jego brat. Jednak nie jest ich zbyt wiele, zatem główny bohater tworzy sprawozdania  z lektur zupełnie nieznanych, bo nieistniejących  w rzeczywistości. 

Książka mi się bardzo podobała, szybko oraz z zaciekawieniem ją przeczytałam, polecam ją każdemu, cała seria jest wciągająca. I wywołuje uśmiech na twarzy! Jeżeli jesteś ciekawy co było dalej i czy Karolek wygrał konkurs, zachęcam do przeczytania tej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © liga czytelnicza , Blogger